StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Grupne terapije:

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Friday, February 12, 2010

Seansa br 17 - treci deo

Molim vas primetite ponovo, da ce vasem mozgu trebati odredjeno vreme da postigne zadatak oslobadjanja zakopanih i potisnutih emocija. Budite strpljivi sa samim sobom i sa procesom. Vecina ljudi nastavlja ovo sve dok ne mogu da kazu da se jos uvek secaju sta im se desavalo kao deci, ali sad nemaju negativnih emocionalnih osecanja. Ovo se desavalo meni. Ja sam nekad bio vrlo besan u vezi moje proslosti i sta mi je radjeno kao detetu i adolescentu. Ali kako sam naucio da oslobodim te zakopane emocije, i da krenem napred sa mojim zivotom, doslo je vreme da mogu pogledati nazad, videti sve sto se desilo ali vise nemam osecanje besa. Ja jos uvek znam da je to bilo lose sto mi je radjeno. Ja ne cinim izgovore za necije ponasanje, ali za moje sopstveno lecenje, morao sam da otpustim emocionalne nocne more moje proslosti. Da ih nisam otpustio, bio bih jos uvek vezan njima.

Dakle, citajte ovo svaki dan, ako je to glavni deo vase slagalice socijalne anksioznosti. Ne morate da radite nista drugo. Ovaj proces treba da bude miran i spokojan. Drzite se dalje od bilo koje specificnosti ili bilo kakvog prekopavanja proslosti i samo procitajte prirucnik svaki dan. Dostici cete vas cilj brze na ovaj nacin.

Da vam pomognem dalje, detaljnija i relaksiranija verzija oslobadjanja negativne proslosti je u seansi 19. Jos jedno znacenje kretanja napred u vasem zivotu, mozete pogledati seansu br. 19, kad god zelite.

Nazad <<     Dalje >>

No comments:

Post a Comment

Followers