StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Grupne terapije:

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Monday, February 15, 2010

Seansa br 17 - sesti deo

Ako vam je perfekcionizam problem, ponovo procitajte prirucnik dok vam ne potone do automatskog nivoa u vasem umu. Pritiskajuce misli ili ANT misli. Pritiskanje je lazljivi ANT jer bez obzira kako ja uradim nesto, stvari ce biti OK. Ja ne moram da budem savrsen. Ja to vise necu ocekivati od sebe. Necu vise pritiskati sebe. Ne moram nista da dokazujem nikom drugom ili sebi samom. Nas sledeci prirucnik je "Jama perfekcionizma". Malo je drugaciji nego prvi prirucnik o perfekcionizmu.

JAMA PERFEKCIONIZMA

Trazenje perfekcije vodi samo ka frustraciji i porazu.

Zasto bih ja ocekivao perfekciju? Zasto bih ja sebe pripremao za frustraciju i poraz?

Umjesto toga, ja cu uraditi najbolje sto mogu, a zatim nastaviti dalje. Nikad ne mogu nesto uciniti ''savrsenim''. Najbolje sto mogu je dovoljno dobro.

Ja mogu uraditi najbolje sto mogu. To je sve sto cu ja ikad moci uraditi – i uvijek je dovoljno.

Ako ja budem trazio perfekciju nikad ju necu naci. Uvijek ce mi izmaci. Ja cu biti zatocen u anksioznosti i porazu.

Ako ja pokusavam biti savrsen, ANT-ovi ce mi zadati stres, sumnju, konfuziju i nemir.

Ja biram da usporim, dosegnem moju zonu mira, razbistrim um i radim ono sto mogu da radim.

Ovo je uvijek dovoljno dobro. Ja ne moram pretjerati do nemoguceg. Ja cu uraditi najbolje kako znam i moje najbolje je dovoljno dobro.

Ljudska bica nikad nisu ''savrsena''. To je nemoguce, uzaludno je cak i pokusati. Sve sto ja mogu uraditi je najbolje sto mogu – i to je dovoljno dobro.

Kako ja zivim u mojoj zoni mira, ja shvacam da moj um moze biti bistar, ja mogu uraditi sto trebam da uradim i tad mogu naprijed.

Ja nastavljam i idem naprijed jer radim ono sto mogu. Uradio sam najbolje sto sam mogao pod tim okolnostima. To je vise nego dovoljno dobro.

Ja pravim gresko kao i svatko drugi. To nije velika stvar. To dokazuje da sam covjek. Ne koristi pokusavati biti Superman.

Sto vise vrsim pritisak na sebe da uradim savrsen posao, vise problema sebi stvaram.

Zato, ja namjerno usporavam, opustam, smirujem sebe i prihvacam mir i snagu koji mi pripadaju.

Perfekcionizam vodi ka negativnim, anksioznim mislima i osjecanjima. Pokusavati biti savrsen je veliki ANT. Osudjeno je na propast i ucinit ce me nesretnim.

Umjesto toga, ja biram istinu. Ja biram stvarnost. Ja cu uraditi ono sto mogu. I to je dovoljno.

Ja mogu njezno, fino i mirno ici dalje. Ja nisam savrsen. Nitko nije savrsen. Ne koristi ni pokusati.

Ja razbistrim svoj um, sredim se i radim ono za sto sam sposoban. Tu je snaga i moc u ovom miru.

Ako ja radim ono za sto sam sposoban, to je dovoljno i ja mogu nastaviti dalje. Pokusavati biti najbolji u necemu je natjecateljski, usporedjujuce i puni gorivom ANT razmisljanje.

Ja biram put prihvacanja i smirenosti. Biranjem ove staze ja se bolje osjecam, kvalitetnije obavljam posao i u stanju sam nastaviti dalje i ici naprijed.

Moj mir i smirenost su jaci nego moja stara perfekcija.

Ja sam ljudsko bice i ne mogu ocekivati i traziti savrsenstvo.

Ja mogu prihvatiti mir, smirenost i snagu. Oni mi dozvoljavaju da napravim ono sto je potrebno na pravodoban nacin. Ja namjerno odbijam teziti ka mislima koje vrse pritisak. Ja namjerno privhacam moju smirenost, mir i moj napredak.

Ja idem naprijed u pravom smjeru. Ja prihvacam moju snagu i ogranicenja.

Krecem se naprijed u moju zonu mira.

Ja cu dobiti vise ziveci u mom miru i snazi.

Ja prihvacam ovo pozitivno osjecanje i krecem se naprijed u smirenosti i samopouzdanju.

Ja sam potpun.

Ovo je prevela Katarina. Hvala mnogo!!!

Nazad <<     Dalje >>

No comments:

Post a Comment

Followers