StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Poruke

Grupne terapije (ako želite da organizujete grupne seanse uživo ostavite poruku iznad):

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Tuesday, January 26, 2010

Seansa br 13 - osmi deo

Ja cu sada uzeti prirucnik koji smo danas presli, "Vidjenje sadasnjosti" i procitacu vam prvi deo ovog prirucnika "cvrstim sporim govorom". Ovo ce vas mozda nasmejati, ali zapamtite, mi necemo dati da drugi ljudi cuju cvrsti spori govor. Zelimo da ga radimo kad smo sami, kad zelimo da osetimo jace sta citamo. Dozvoljeno vam je da mi se smejete koliko god zelite. Ustvari, uzivacu ako se budete smejali. Ali molim vas da ovo probate i sami jer smo napravili neke velike prodore kad su ljudi naucili da koriste ovaj metod i vezbali ga svaki dan.

Ja cu sad namerno usporiti i koristiti cvrsti spori govor. Ja zelim osecanje mira od citanja ovog prirucnika cvrstim sporim govorom. Zapamtite, ja sam pre svega zainteresovan za osecanje.



Na audio traci sad sledi citanje dela prirucnika Vidjenje sadasnjosti "cvrstim sporim govorom", to jest vrlo usporeno. (primedba prevodioca)



Ne zelim da vam citam dalje jer znam da je cvrsti spori govor tezak za slusanje. Ali mene trenutno cini vrlo smirenim i opustenim, dok vam citam. I sta god da izaberem da ponovo procitam cvrstim sporim govorom, olaksace mom mozgu da to lakse obradi. Zato pokusajte i vi. Mozete biti iznenadjeni rezultatima. Mnogi ljudi su otkrili da je cvrsti spori govor najsnazniji nacin da dosegnu svoja osecanja mirnoce i samopouzdanja. Ako funkcionise najbolje za vas, nastavite da ga koristite, pet minuta na dan, i neka je taj mir, spokoj i samopouzdanje potpuno pod vasom kontrolom. Nastavite sa tim, i naglasite sebi ta pozitivna osecanja mira jer sada mozete izabrati da zivite u zoni mira.

Pricacemo o jos dva prirucnika zone mira u ovoj seansi. I oba koristimo da dobijemo mir i spokoj. Zanimljiva stvar o prirucnicima zone mira je da ne moramo sve da ih koristimo ili da ne moraju svi da funkcionisu za nas. U stvari ako nadjete da samo jedan prirucnik funkcionise za vas i pod tim mislim na prirucnik zone mira kojim osecate spokoj, mir i samopouzdanje, onda se mozete drzati tog prirucnika i vezbati sa njim.

U sustini vi vezbate da omogucite osecanjima mira i spokoja da izadju, da porastu i da vam postanu automatska. Zato, ukljucivanje dva nova prirucnika je jednostavno zato da mozemo pokriti sve osnove. Pronadjite bar jedan od prirucnika zone mira na ovoj seansi koji vam se svidja, da osecate da vam odgovara i da vam pomaze. Jedan, da pocnete da osecate vise mira i spokoja, kad ga citate. Onda koristite taj prirucnik da nastavite osecanje spokoja i snage.

Predstavljam vam jos dva prirucnika. Prvi se zove:

Nazad <<     Dalje >>

1 comment:

  1. Ako neko želi a se orijetiše oko "čvrstog sporog govora" može pronaći ovu seansu na youtube - u: "How to deal with Social Anxiety - Cognitive Behavioral Therapy Session #13B [Audio Series] ".
    Nadam se da će nam pomoći. Pozdrav, Jerina.

    ReplyDelete

Followers