StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Grupne terapije:

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Tuesday, January 26, 2010

Seansa br 13 - deseti deo

Poslednji prirucnik "zone mira" koji cemo pokriti je Paradoks kise. Ako vam se svidja, citajte ga sebi svaki dan sporim govorom da iznesete ta osecanja mira i spokoja. Ponavljam, treba da pronadjete samo jedan prirucnik zone mira koji vam se svidja. Citajte taj prirucnik svaki dan i fokusirajte se na osecanja mira, spokoja i samopouzdanja.


Paradoks kise


Kazu da u svakom zivotu mora pasti neka kisa...

Ono sto kazu je istina, ali nikad ne kazu da se kisa moze videti kao blagoslov ili kao prokletstvo i na meni je da odredim na koji nacin cu je videti.

Kisa je relaksirajuca, blaga, okrepljujuca i daje energiju i pokrece ciklus rasta. Nema rasta bez kise. Tako da iako kisa moze biti neprijatna jedno vreme, ona nikad nije moj neprijatelj. Ona je uvek moj prijatelj.

Ja sam svoj najgori neprijatelj ako vidim kisu kao prokletstvo.

U stvarnosti, kisa nije prokletstvo. Ona je blagoslov. Ona je neophodna za moj rast... zdrav, okrepljujuci, motivisuci rast i lecenje.

Paradoks kise je taj, da bi kisa bila blagoslov, ja je moram priznati i prihvatiti kao blagoslov.

Kisa moze biti neprijatna, ali na kraju njene kapi padaju na zemlju da bi proizvele divan usev.

Sve zavisi od nacina na koji ja izaberem da to vidim.

Nacin na koji ja izaberem da to vidim utice na moje glediste i na moj citav zivot. Prihvatanje kise kao blagoslova ce omoguciti moj napredak i razvoj.

Kisa uvek donosi rast. Uvek donosi izlecenje. Ja sam siguran u to.

Paradoks je da je ja moram prihvatiti da bi kisa donela rast i izlecenje.

Kad je prihvatim, moj stav i perspektiva pocinju da se menjaju.

Kisa donosi divne promene ako se dozvoli da postigne svoju svrhu.

Toliko mnogo ljudi proklinje kisu i ljuto je zbog nje. To su ljudi koji nikad ne prevazidju njihove probleme i nikad ne rastu u svojim zivotima.

Cvet prihvata oluju jer zna da ce biti zalivan.

Ako je cvet zalivan, on ce rasti i cvetati u nesto divno.

Moj rast i cvetanje je u mojim rukama. Ja ga prihvatam i rado biram da idem napred.

Nazad <<     Dalje >>

3 comments:

  1. Kako vi razumete kisu u ovom prirucniku, sta ona prestavlja? Ona je metafora za sta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kisa je metafora za probleme u zivotu. Moramo da ih prihvatimo da bi smo napredovali.
      Jerina.

      Delete
    2. Ima smisla...
      Hvala!

      Delete

Followers