StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Poruke

Grupne terapije (ako želite da organizujete grupne seanse uživo ostavite poruku iznad):

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Tuesday, January 26, 2010

Seansa br 13 - cetvrti deo

Naravno, prihvatanje je ono zbog cega mi napredujemo i nastavljamo da napredujemo. Ono ima korene u paradoksu borbe i jos uvek je paradoks. Ali srecom, ovaj put vi mozete videti istinu u ovom paradoksu da vam prihvatanje donosi mir i moc, dok vam borba, bitka i opiranje samo donosi anksioznost, strah i sumnju. Zato biramo da prihvatimo mir, da prihvatimo osecanja mira i spokoja. Oni vec pripadaju vama. Samo ih prihvatite, dozvolite da porastu i oni ce zauzeti mesto tih starih anksioznih osecanja koje nemamo nameru da zadrzimo.

Sledeci prirucnik je takodje prirucnik zone mira. Zove se Vidjenje sadasnjosti. Poruka ovog prirucnika je da treba da se fokusiramo na aktivnosti danasnjeg dana i da ucimo da budemo srecni i zadovoljni ovog trenutka. Mi ne zelimo ANT misli iz proslosti niti zelimo da brinemo zbog buducnosti. Zelimo da se osecamo srecni i zadovoljni sada, u sadasnjem trenutku. Dakle, mi mozemo izabrati da ostanemo u sadasnjem trenutku i da uzivamo u njemu ili mozemo izabrati da se vratimo u proslost i podgrevamo stare ANT misli.

Znam da vecina vas zeli da nase misli i zelje budu u centru sadasnjeg trenutka. Naravno, dok se fokusiramo na sadasnjost, mi smo potpuno angazovani o tome sta se dogadja oko nas. Nemamo vremena da preispitujemo sebe, razmisljamo o stvarima iz proslosti, brinemo o buducim dogadjajima ili da mucimo sebe. Mi smo u protoku trenutka, aktivno smo ukljuceni u zivot, obracamo paznju napolje ka drugima i okolini. Dok ucimo da to radimo, to postaje prirodnije i obicnije. Kako ostajemo u sadasnjem trenutku i ne obracamo paznju na ANT razmisljanje, nasi stari nacini i navike razmisljanja ce nastaviti da gube moc i nece vise moci da nas pozovu nazad pod svoju kabanicu.

Umesto toga, mi se sada vise fokusiramo prirodno na ono sto je ispred nas i na ono sto radimo u sadasnjosti. Kao rezultat, mi smo sve vise potpuno ukljuceni, osecamo se smirenije i samopouzdano a nasi novi nacini razmisljanja su ojacani. Primetite kako ovaj prirucnik moze biti smirujuci. Zapamtite mi ovde namerno isticemo osecanje, iako je poruka takodje i terapeutska. Molim vas procitajte sledeci prirucnik.

Nazad <<     Dalje >>

No comments:

Post a Comment

Followers