StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Grupne terapije:

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Saturday, December 26, 2009

Seansa br 11 - sesti deo

Sledece, imamo seriju izjava prezentovanu u obliku pitanja, tako da ce vas um poceti da pita, zasto reaguje na nacin kako reaguje. Drugim recima, ove snazne izjave su dizajnirane da dozvole vasem umu da vidi stvari racionalno. Procitajte sledece i shvaticete vaznost ovih pitanja:

Snazne izjave
(Racionalna pitanja da se pitate svaki dan)


ZASTO DA DOZVOLIM DA ME SEKIRA MISLJENJE DRUGIH LJUDI?

ZASTO ODOBRAVANJE DRUGIH LJUDI TREBA DA MI BUDE ZNACAJNO?

ZASTO BIH JA TREBALO DA BUDEM ZAVISTAN OD OCENE DRUGIH LJUDI?

ZASTO DRUGI LJUDI IMAJU BILO KAKVU MOC NADA MNOM?

Hajde da sada budemo malo direktniji sa nasim pitanjima:

ZASTO MOJE SOPSTVENE MISLI TREBA DA ME POVREDE?

ZASTO TREBA DA DOZVOLIM DA ME MOJE SOPSTVENE MISLI POVREDE?

ZASTO TREBA DA DOZVOLIM DA MI MOJE SOPSTVENE MISLI IZAZOVU EMOCIONALNI BOL?

ZASTO TREBA DA DOZVOLIM DA ME SEKIRA MOJE SOPSTVENO RAZMISLJANJE?

ZASTO DOZVOLIM DA DRUGI LJUDI IMAJU BILO KAKVU MOC NADA MNOM?

Ja treba da nastavim u dobrom, zdravom, korisnom pravcu - u pravcu lecenja.

JA SAM DOBRO I OK u sebi - Ja imam ovu sigurnost i samopouzdanje unutar mene.

ANKSIOZNE MISLI I OSECANJA SU ANT-OVI...
One mi NIKAD ne mogu reci istinu...
One ZELE da me zarobe i prevare...

Dakle, pitajte sebe ova pitanja svaki dan.

ZASTO mi dozvoljavamo da misljenje drugih ljudi gospodari nad nama?

Zasto odobrenje drugih ljudi TREBA da bude tako vazno za nas?

ZASTO treba da se gusim, znojim, i izludjujem sebe zbog onog sto drugi ljudi misle i kazu?

ZASTO treba da mucim sebe i razmisljam satima u mojem starom ANT zivom pesku?

Treba da svakog dana racionalno pitam sebe ova pitanja, da bi ona iskakala u mojem umu kada moje misli pocinju da bivaju negativne.

Zelim da ta "zasto" pitanja automatski iskacu u mom umu, tako da mogu uhvatiti i onda obraditi ta stara automatska negativna osecanja i misli.

Sto vise dovodim u pitanje moje iracionalne misli, to ce one morati vise da odu.

Nazad <<     Dalje >>

2 comments:

  1. Da li neko radi trenutno terapiju i kako ide? Ja se bas i osecam kao da sam na pola puta. Bolje mi je.

    ReplyDelete
  2. Ja sam stigla do kraja. Bolje mi je svakako, ali mora još mnogo da se uči. Ali i da se radi bihejvioralna terapija (seanse 14, 15 i 16).
    Jerina.

    ReplyDelete

Followers