StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Grupne terapije:

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Thursday, December 10, 2009

Seansa br 10 - cetvrti deo

Sada smo spremni za novi glavni prirucnik. Ovo je grupa izjava o sopstvenoj vrednosti koje zelimo da zapocnemo da "spustamo" u emocionalni mozak. Mozda necete verovati u pocetku u sve ove izjave i vi ne morate jos da verujete u njih. Sve sto treba da radite je da ih sebi ponavljate, svaki dan, tako da one "potonu" u vas um.

Kad sam bio stvarno socijalno anksiozan, moje vrednovanje sebe je bilo nisko. Ja sam zadrzao odredjeno dobro verovanje o sebi, ali je vecina mojih verovanja bila negativna. Jedno racionalno verovanje koje sam uvek imao je bilo da sam znao da imam dobro akademsko znanje. Ali u skoro svakoj drugoj oblasti u mom zivotu, ja sam se osecao inferiorno prema drugim ljudima. Nekako, ja sam se osecao manje vazno od drugih. Pokusavao sam da to ne pokazem, tako sto sam imao zaledjeno lice. Ali iznutra sam se osecao kao da sam prazan i da sam niko i nista. Osecao sam da su svi drugi nekako bolji od mene.

Zato sto sam se osecao kao gubitnik, cak i pre nego sto sam upoznao druge ljude, sada znam zasto sam oklevao i bio neodlucan i zasto je moj glas bio slab i ponekad bi utihnuo. Zasto bih ponekad brzao i mucao. Uvek sam osecao kao da sam u prisustvu osobe koja je bolja od mene. Samo je pogorsalo stanje to da sam bio odlucan da ne pokazem moju anksioznost. Sakrivanje mojeg straha mi je samo donelo vise napetosti i inhibicije. Bio sam u bolesnom ciklusu straha i anksioznosti.

Izjave o kretanju u pozitivnom smeru su izjave "uroni ih dole u mozak". Pa hajde da prihvatimo te misli u nas um. Sledi prirucnik:

Nazad <<     Dalje >>

No comments:

Post a Comment

Followers