StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Grupne terapije:

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Monday, November 9, 2009

Seansa br 7 - drugi deo

Ove nedelje nova terapija ukljucuje grupu izjava zvanu strategije smanjenja stresa koje su kratke i konkretne. Ovo su cinjenicne izjave koje zelimo da udju u nas um da prekinu stare navike preterivanja, naduvavanja stvari preko svake mere i uspona naseg ciklusa anksioznosti. Kroz ovaj prirucnik zelimo da usporimo, smirimo raspolozenje, napravimo par koraka unazad i ponovo procenimo sta se dogadja oko nas. Ove izjave se nalaze u prirucniku zvanom:

Strategije smanjenja stresa

Nemojte shvatati zivot tako ozbiljno.
Ozarite se i smirite se.
Ovo NIJE borba na zivot i smrt.
Ovo NIJE ili/ili, crno/bela situacija.
Udahnite duboko - izdahnite i samo se opustite.
Svet nece propasti zbog ovog... garantovano!
U svemu ima smesna strana... cak i u ovom.
Dovedite vase brige do apsurda i nasmejte se zbog toga.
Ne slusajte anksiozna osecanja - ona su ANT lazi. Poslusajte istinu.
Sve sto mozete je uciniti najbolje sto mozete, a onda zaboravite na to.
To kako se ja osecam danas nece uticati na sudbinu sveta danas, sutra ili sledece nedelje a kamoli u sledecem milenijumu.
TO NIJE NISTA STRASNO!
Vasa briga nece uciniti situaciju boljom... samo cete se osecati gore...
Ja sam ono sto jesam i ja sam covek. Kao i svako drugi. Svi mi pravimo greske.


Odmorite se, opustite se, ispruzite se, neka pozitivna energija radi za vas, ne vrsite pritisak na sebe...

Nazad <<     Dalje >>

No comments:

Post a Comment

Followers